top of page

Koncert Kryštof na Strahově

V pátek jsem oslavil své 28. narozeniny a jako dárek jsem dostal lístky na koncert kapely Kryštof na pražský Strahov. Kryštofy sleduju od malička a mám je nesmírně rád... Byl jsem na jejich větších koncertech např. v tehdejší T-Mobile areně na Výstavišti a tak mě zajímalo kam ještě můžou svou show posunout.

Na Strahově jsem byl poprvé a upřímně jsem to čekal mnohem větší. Každopádně když jsme dorazili s předstihem - stihli jsme ještě Sebastiana s jeho kapelou a následně Jeleny. Oba předskokani byli super a kolem 19h začal zlatý hřeb - Kryštof!!! Během téměř 2,5h koncertu zahráli největší hity, některé dokonce s hosty Majkem Spiritem a Petrem Jandou. Koncert byl plný skvělých efektů jako svítících náramků, různých ohňostrojů ale Richard se např. i projel na kole skrz publikum! Na celém koncertě panovala naprosto úžasná atmosféra a myslím si, že si koncert všichni fakt užili!!! Hodně lidí v poslední době Kryštof odsuzuje za přílišnou komerčnost a za každou cenu líbivé texty. Nevím, myslím si, že si opravdu těch 25 let drží podobný styl i texty a že jsou komerční?! Kdo si z českých kapel může dovolit takovou světovou show, jako právě oni? Na koho přišlo během dvou dnů na Strahov přes 67 tisíc lidí?! Podle mne to dělají moc dobře a funguje to. No, posuďte sami!!!

Podařilo se mi zachytit i pár celkem povedených fotek, tak mrkněte:

Upřímně se už těším na další koncert Kryštof!!! Kdo se chystáte na Kempy příští léto?


bottom of page